Sivut

maanantai 25. kesäkuuta 2012

6 viikon yksinäisyys?

Viime kirjoituksesta näkyy olevan lähes 6 viikkoa aikaa. PALJON on ehtinyt tapahtua, josta johtuen kirjoittelukin on jäänyt.

Minulla on muutto kesken. Töissä olen ollut jo yli 2 kuukautta ja vielä monta jäljellä, mukavaa :)

Entiseni kanssa tilanne on sinänsä muuttunut, että jotenkin kummallisesti meillä on välit vähän lämmenneet ja ollaankin vietetty aikaa yhdessä. Yhteenpaluusta ei kuitenkaan voi puhua, sitä ei tule tapahtumaan, mutta kuitenkin "paremman puutteessa" on näin edetty.

Olen saanut viestejä teiltä lukijoilta sähköpostiin tietynlainen@gmail.com ja olen niihin vastannutkin. Täällä on näköjään tullut myös viestejä, käyn niiden kimppuun tässä ihan pian.

Miten teidän juhannus meni? Itse olin pienellä porukalla kaveripariskunnan mökillä. Paikka on ihana! Kauniin järven rannalla. Hyttysiä vaan oli niin paljon, että meinasi kiukuttaa aivan, hyh!

1 kommentti:

  1. Kiva, että olet täällä taas :) Itellä juhannus meni töitä tehden :)

    VastaaPoista