Sivut

tiistai 17. huhtikuuta 2012

tyytyväisyys

Olen aika tyytyväisellä fiiliksellä juuri nyt. Ei tee mieli valittaa tai surkutella mitään. Ihanaa!

Töissä alkaa jo hommat luistaa ja pomo kävi kyselemässä tänään, että mitä olen tykännyt olla heillä ja sanoi samalla, että työkaverit ovat kehuneet minua ja olen kuulemma pidetty. Tuli tosi hyvä mieli kuulla tuollaista varsinkin kun itse on ollut vähän epävarma omasta osaamisestaan näin alkumetreillä. Samalla varmistui, että töitä riittäisi kovastikkin vielä syyskuun puolelle, mutta en uskaltanut vielä sanoa juuta enkä jaata asiaan, kun en tiedä koulun alkua jne.

Minun pitää suorittaa tuolla töissä lääketentit, eli teoriakysymyksiä ja lääkelaskuja. Kaikkien sairaanhoitopiirin hoitajien tulee nämä suorittaa. Varasinkin nyt ensi viikolle ajan tekemään tuota tenttiä. Jännittää kovasti vaikka tiedän, että samanlaisia  laskujahan siellä on tulossa mitä koulussakin lääkelaskutenteissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti