Sivut

lauantai 17. maaliskuuta 2012

Huono päivä

Noin on taas yksi harjoittelupäivä takana. Onneksi ei ole enää pitkään, että alkaa kesätyöt, niin saa rahaakin siitä, että käy rehkimässä 8 tuntia.

Minua ottaa päähän yksi opettaja todella paljon. Laitoin hänelle alkuviikosta sähköpostia, että en pääse perjantaina luennoille, koska olen harjoittelussa ja pyysin häntä ilmoittamaan, jos asia ei ole ok ja jos minun siis täytyy rueta vaihtamaan vuoroja ja muuta ikävää. Noh, tämä opettaja ei ottanut mitään yhteyttä ja oletin, että on siis ok, että en ole fyysisesti paikalla, vaan teen tehtävän kotona kuten olin ehdottanut sähköpostissa. No yllättäen tänään hän on laittanut tulikivenkatkuista sähköpostia koko ryhmälle siitä, kun tunnilla oli ollu niin vähän porukkaa paikalla ja että ne jotka paikalle eivät tulleet, eivät voi jatkaa enää kurssia! What? Täytyy nyt hetki rauhoittua ettei tule liian tökeröä tekstiä lähetettyä. En kyllä tule hyväksymään tuota, että minut poistettaisiin kurssilta, koska olin hyvissä ajoin laittanut ko. opettajalle mailia tuosta tilanteesta.

Pilalla sitten mielialakin ja tosi syyllinen olo. Olen melkoisen tunnollinen opiskelija ja panostan oikeasti mielelläni kouluun, koska se on mielenkiintoista asiaa mitä siellä tulee. Tulee paska fiilis, kun sataa kuraa niskaan, kun kerran ei pääse kouluun ja on siitä ilmoittanut etukäteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti