Sivut

sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Whipii

Voi vitsit miten mahtava päivä! Tosi huippu mieli :)

Minun siskon poikaystävällä on syntymäpäivä tänään ja he soittelivat minulle, että ovat menossa ravintolaan syömään ja huvittaisiko minuakin lähteä mukaan. No arvatenkin minua huvitti. Hyvä ruoka ja hyvä seura kelpaa aina! Syönnin jälkeen lähdettiin vielä käymään mummolla kylässä ja oli niin ihana, kun mummo ilahtui tosi paljon meidän yllätysvierailusta.

Entinen mieheni soitteli tuossa joku aika sitten ihan noin muuten vaan kuulumisia kysellen. Tuntui, että hän meni vähän jännäksi, kun kuuli, että olen tosi hyvällä tuulella ja kaikki olikin minulla hyvin. Tuli tunne, että hän olisi odottanut ja jopa toivonut, että olen nuupallani tai jopa huonolla mielellä. Tai ehkä kuvittelin vain. No, eipä onnistunut sekään pilaamaan minun hyvää fiilistä!

Täytyy nyt käyttää hyväksi tämä mielentila ja alkaa siivoilla vähän, näin sunnuntain kunniaksi ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti