Sivut

sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

sick and tired

Minä sitten sairastuin toiseksi viimeisenä harjoittelupäivänä. Torstaina jouduin lähtemään kesken päivän pois töistä, kun olo tuli todella heikoksi ja huimaisi. Nyt onkin mennyt peiton alla viimeiset kaksi päivää. Tänään alkoi löytyä ensimmäisiä merkkejä siitä, että taidankin olla vielä hengissä. Huvittaa lähes tämä minun sairastelu, sillä heti kun kuume nousee yli 37,5, niin olen ihan sänkykamaa ja tuntuu, että henki lähtee. Mitenkähän lie selviäisin, jos sairastaisin jotain oikeasti vaativaa sairautta? No pitää toivoa, ettei sellaista tilannetta tule eteen. Kohta sisko tulee käymään ja tuo minun koiran takaisin kotiin. Piti soittaa heille, että ottavatko koiran hoitoon, kun enhän minä pystynyt huolehtimaan sen ulkoiluja tuolta sängystä käsin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti