Sivut

keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

kalju

Teen tämän postauksen osoituksena prinsessa ilman kruunua -blogin kirjoittajalle. Tuon blogin kirjoittaja kärsii hiustenlähdöstä, pälvikaljusta ja minulla on ollut samanlaisia ongelmia nuorempana. En tiedä oliki minun ongelmani pälvikalju vai miksi hiukset lähtivät, mutta jouduin pitämään peruukkia jonkin aikaa. Myöhemmin hiukseni kasvoivat takaisin ja sen jälkeen ne ovat pysyneet muuten, mutta stressi/surutilanteissa minulta on lähtenyt niskasta hiuksia ja sitten ne kasvavat takaisin.

Nyt minulla on taas menossa vaihe, että niskastani on lähtenyt hiuksia. Alla kuva niskastani.

Toivon, että tämä kaikki helpottaisi ja tukkanikin pääsisi kasvamaan takaisin ennen kesää.

3 kommenttia:

  1. Itsehän olen myös tästä ongelmasta kärsinyt nuorempana..

    VastaaPoista
  2. Stressi on kaikkein yleisin syy hiusten lähtöön ja siksi varmaan sinultakin on joskus tukkaa lähtenyt. :)

    Olen tosi otettu, että teit tämän. En olis ihan heti uskonut. :) <3

    VastaaPoista
  3. Meitä on yllättävän monta jolta on hiukset lähteneet ja ehkä sen pohdiskelun kautta oivaltanut ehkä sybemmin myös naiseuden alkukantaisuutta mutta myös väkevyyttä.
    http://terveisinmina.blogspot.com/2012/03/naistenpaiva.html

    tsemppiä meille kaikille.

    VastaaPoista