Sivut

keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Liian pieni, liian heikko, laastarisuhde?

Tuntuu siltä, että olen tähän elämään liian pehmeä ihminen. En jotenkin osaa suhteutua asioihin riittävän karskisti, vaan otan kaiken liian tunteella. Vaikeuttaa elämää, kun joka asiasta alka surettaa tai jatkuvasti on ikävä.

Olisi niin helppoa, kun osaisi vaan unohtaa tuon entisen. Ei tarvitsisi kokea tätä ikävää ja vielä hävetä sitä, että ikävöi. En tiedä mikä siihen auttaisi? Pelottaa, että minulta menee koko elämä ohi, kun ikävöin vain hänen peräänsä. Varsinkin, kun meidän suhde ei edes ollut mikään "hyvä", jos näin voi sanoa. Minulla oli usein tosi surkea olla ja paha mieli. Sekin tässä vielä haraa vastaan, että tiedän, että en haluaisi edes takaisin siihen suhteeseen ja silti ikävöin!

Tarvitsisin kunnon potkun persiille, että saisin jotain tolkkua tunneasioihini! Kaverini ehdotti ns. laastarisuhdetta. Pitäisi kuulemma hankkia joku lohduttaja ja sen avulla pääsisin yli. Mutta tiedän, että minun kohdalla se ei toimi. Minulla oli yksi mies joka piiritti minua tuossa vuoden vaihteen tienoilla ja koitinkin tapailla häntä, mutta eihän siitä mitään tullut, kun sydän on vielä toisaalla.
Viikonlopuksi ajattelin, että jos perjantai-launtai yön olisin töissä (sain ihan palkallisen työvuoron, wuhuu) ja jos lauantaina kävisi katselemassa mitä tuo yöelämä tarjoaisi tuolla ravintolamaailmassa. Jospa siellä olisi odottamassa joku mukava mies joka saisi minun huomioni kiinnitettyä..

2 kommenttia:

  1. Älä huoli, en usko että elämäsi kokonaan menee ohi.. :) Anna surulle ja ikävälle aikaa! Kyllähän suremisen on pakko jossain kohtaa loppua (ellei lopu niin sitten on kyse jo jostain muusta). Joskus olen kuullut sanottavan (olisiko kenties Sinkkuelämissä), että suhteen suruaika on puolet suhteen kestosta. :D En tiedä pitääkö tuo nyt välttämättä ihan paikkaansa, mutta voi ainakin jossain tapauksessa antaa toivoa, että "normaalia suruaikaa" on vielä jäljellä. (; Toivotaan että vastaan kävelee jokin oikein mukava uros! :)

    VastaaPoista
  2. Olen tainnut itsekin joskus kuulla suruajan olevan tuon puolet suhteen pituudesta. EI sovi! :D En jaksa murehtia vuositolkulla. Ei onnistu minulla, joka on kaikkimullehetinyt ja vielä tunneihminen. Laitan toivoni johonkin ihanuuteen, joka tulee elämääni, joskus, pian..! :)

    VastaaPoista