Sivut

keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Mekon tuunausta

Minulle saapui tänään huuto.netistä ostamani mekko. Mekko on oikein mukava ja kangas ja kuosi on mieluista, MUTTA mekko on noin 5 cm liian pitkä makuuni. Minulle mielestäni sopivin helman pituus on pikkuisen polven ylle, ehkä juurikin tuo aiemmin mainitsemani 5 cm, eli kuitenkin niin, että polvet selvästi näkyvät. Olen tällainen 163 cm lyhyt ja jalat ei luonnollisestikaan ole mitkään pitkät, joten pakko kiinnittää tämmöisiin huomiota. Tämä (minulle) uusi ihanuus on juurikin polviin saakka minua ja jalat näyttää heti entistä lyhyemmiltä. Ajattelin, että taidan ottaa itse ja kääntää helmaa vähän sisäänpäin. Otan ennen ja jälkeen kuvia teille sitten. Lähden nyt kaivamaan ompelukonetta esille ja katson, jos jaksaisin ryhtyä hommiin jo tänäiltana.

1 kommentti: